onsdag 10 december 2008

julbord


julbord julbord julbord ..
Fullt upp hela veckan, har haft julbord nu i 2 dagar .. väldigt roligt, tycker jag iallafall. Det ska bjudas på glögg och snapsar och massa god julmat och julmusik till det ! finns inget mysigare :D Nu är det iallafall bara 2 dagar kvar, men ledig blir man inte för det .. ska jobbas hela helgen så det blir ingen sovmorgon för mig. Som tur är så är man ledig på måndag iallafall så man hinner plugga till det stora provet i Drycker som är nästa torsdag. Kan inte säga att jag längtar direkt. Däremot känns det skönt att det snart är loov ! Fick dessutom ett jobberbjudande idag vilket känns ganska bra. Min serveringslärare erbjöd mig ett jobb på The Square, Hotell Hallands restaurang ni vet .. på frukosten på helgen. Låter mycket roligare än att jobba på Gothia med 700 pers om dagen, och bättre betalt med :) får la se hur jag gör :D På lucia blir det lussefika hemma hos Sötnos moster, eftet jobbet då ^^ mwihi.

Har varit duktig och tränat lite idag så nu får det bli en duuusch ..

Hälsningar M.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar