tisdag 2 december 2008

Fullt upp


Mycket har hänt det senaste. Det hade blivit ett lååångt inlägg om jag skulle skriva ner allt, men hur som helst.. så är vi i köket nu. Eller snarare i matsalen för min del. Genomförde min första dag med á la carte servering idag på mer än ett halvår. Det var nervöst men det gick faktiskt bra. Men kan erkänna att i slutet läängtande man bara efter att få komma hem.

Skulle ju egentligen träffat min storebror och hans barn idag. Men det blir av i helgen istället, så jag, Sötnos och hans mamma passade på att köpa lite julklappar. Köpte mest till mig själv dock. Men blev iallafall 2 små julklappar :) ska ta resten en annan dag. Har bara Sophia, min lillebror och en grej kvar till Sötnos att köpa. Så det hinner man ju.

Ne nu är det snart dags att pysa i säng, det är en dag imorgon också ..

Hälsningar M.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar