lördag 27 september 2008

äntligen hemma



Kom precis hem efter en otroligt trevlig kväll inne på Lisse med Sophia, Anna och Sanna. Började med att Sophia kom hem till mig lite innan, skulle egentligen jobba lite på vårat arbete men blev mest tjöt istället ;) hehe. Mötte sedan Anna och Sanna nere på stationen. Tåget var dock försenat så vi fick ta bussen till mölndal och sen spårvagn därifrån till Lisse istället :) Men det gick bra det med. Sjukt mycket folk därinne bara.

Lyssnade lite på musiken sen drog jag och Sophia och spelade lite ^^ Sophia vann ljus som luktade kaffe xD haha, inte världens godaste doft direkt kanske. Sen åkte vi hem :)

Men jag skulle sova hos Sötnos så jag hamnade på bussen till Fjärås som jag då trodde GICK till Fjärås. Men icke, då körde den förbi och jag fick hoppa av i Fjärås station. För dom som inte vet så ligger inte Fjärås station särskilt nära Fjärås centrum utan typ 4 km därifrån. Så det var bara att börja traska. För Johns mamma hade oturen att jobba just denna dagen. Typiskt värre. Så om ni är med när jag kollar bussar någon gång, be mig alltid dubbelkolla isåfall ! Lyckas alltid se fel ! :(

Nu sitter jag iallafalll här helt död i fötterna. Men har iallafall fått en goo dusch och Sötnos ska göra varm choklad till mig :) Mums ! Så nu blir det hoppa ner i sängen och mysa.

Sov så gott, Hälsningar M.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar