fredag 26 september 2008

Medium?!


Det senaste har det varit mycket snack om medium i min familj, eller spåkvinnor för att förenkla det hela. Både min moster och min morbrors fru går till såna lite då och då. Och det läskiga är att det verkar som att det verkligen är sant, att dom kan prata med döda och se ens framtid. Visst man har ju sett det på tv, men har man verkligen trott på det? Inte jag iallafall, förrän nu. För ens släktingar ljuger ju inte direkt för en. Både min moster och Gun som min morbrors fru heter har gått till sådana här medium utan att meduimen har vetat någonting om dom. Och medium har berättat saker om deras liv. Som stämmer, tex till min moster sa ett medium såhär - Din syster är sjuk, hon går på behandling .. men hon är inte i dödens väntrum. Och det stämmer ju. Mamma har cancer och går på behandlingar. Och det visste hon ju inte innan. Riktigt läskigt. Min moster har även fått kontakt med min morfar 2 ggr på sådana här träffar. Så det är verkligen på riktigt, tror jag iallafall.

Hälsningar M

0 kommentarer:

Skicka en kommentar