lördag 20 juni 2009

Lördag


Jag vet jag är urkass på att uppdatera ! Jag får skylla på att datan hemma hos John dampar loss så vi hinner kanske vara inne 10 min om dan max på den sen är den cp resten av tiden. Inte för att vi spenderar så mycket tid på att försöka få den att funka men ändå ! 10 min hinner man inte göra mycket på :/

Dessutom har det varit mycket på G det senaste. I veckan har jag varit mycket med girlsen. Har hunnit med en tripp till Sophia, och hon har varit här .. en tripp till Millan på grillkväll och självklart har jag vart med älsklingen också.

Igår på midsommar var vi hemma hos honom med massa av hans släkt och min moor var också med. Riktigt trevligt var det :) Idag tog vi en liten tur runt om i Särö området. Hamnade först i Kullaviks hamn, sedan Blomstermåla och efter det hem till mig och mata katterna ;) haha stackarna hade vart ensamma sedan igår förmiddag. Sedan köpte vi pizza som vi åt hemma hos älsklingen och kollade sen på Sommarkrysset. Fick mig några goa skratt, Johns mormors kommentarer slår nästan Idas ibland asså .. kan skratta så jag får ont i magen ibland ! haha.

Thats it for now !

Ha det bäst :)


0 kommentarer:

Skicka en kommentar